Dr. Chen tökmagolaj + halolaj kapszula 20 db

1,290Ft

Leírás

A tökmagolaj és a törpepálma gyümölcs hozzájárul a prosztata egészséges működésének fenntartásához. A halolaj kedvező arányban tartalmaz többszörösen telítetlen, úgynevezett omega-3 zsírsavakat (EPA,DHA), melyek támogatják a szív és a keringési rendszer egészségét. A természetes eredetű, paradicsomból kivont likopin hozzájárulhat a prosztata egészséges működésének fenntartásához. A nagy csalán gyökér támogatja az alsó húgyúti rendszer és a prosztata egészségét.

Adagolás:
Napi 1×1 kapszula bő folyadékkel lenyelve.

Javaslatok:
A prosztata egészségének megőrzése érdekében kerülje az alkohol, főként a tömény szeszek, illetve a csípős ételek fogyasztását, és építsen be étrendjébe telítetlen zsírsavakat tartalmazó ételeket (tengeri hal, olajos magvak). A kiegyensúlyozott nem élet és testmozgás jótékonyan befolyásolja a prosztata egészségét.

Hatóanyagok 1 tablettában:
Tökmagolaj: 592mg
Halolaj: 300mg
Csalán gyökér kivonat: 60mg
Kisvirágú füzike kivonat: 25mg
Törpepálma gyümölcs kivonat: 15mg
Likopin: 8mg
Telített zsírsav: 160,7mg
Telítetlen zsírsav: 713,6mg
Egyszeresen telítetlen zsírsav: 152,6mg
Többszörösen telítetlen zsírsav: 561mg
– ebből EPA 54mg
– ebből DHA 36mg

Összetevők:
tökmagolaj (Cucurbita pepo), halolaj, csalán gyökér kivonat (Urtica dioica), kisvirágú füzike kivonat (Epilobium parviflorum), törpepálma gyümölcs kivonat (Serenoa repens), likopin és zselatin.

Figyelmeztetés:
Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a kiegyensúlyozott vegyes étrendet és az egészséges életmódot. Az ajánlott napi adagot ne lépje túl! Gyermekek elől elzárva tartandó!

Halolaj

Régóta ismert az omega-3 zsírsavak kedvező egészségügyi hatása Kutatások és tények egyértelműen bizonyítják, hogy azokban az országokban, ahol sok mélytengeri halat esznek, egészségesebbek és hosszabb életűek az emberek. Nem véletlen, hogy például a japánok, norvégok sokkal kevesebb szív- és érrendszeri betegséggel küzdenek, sőt, kevesebb bőrproblémával is. Az egészség megőrzésének, a szív- és érrendszeri betegségek, az agyvérzés, a korai öregedés megelőzésének, sőt a szép bőrnek, hajnak is az egyik titka az, hogy kellő mennyiségben jussunk hozzá a halak húsában található Omega-3 zsírsavhoz. Ennek egyik lehetséges forrása a halolaj, amelynek jótékony hatásai közé sorolható a, hogy vérzsírcsökkentő hatású, csökkenti a káros koleszterintszintet, gátolja az érbetegségek kialakulását, védi az érfalakat, így csökkenti a hirtelen szívhalál kockázatát.

A prosztata megnagyobbodás tünetei

Prosztata megnagyobbodás esetén a vizelete nehezen indul, vékony sugárban, gyakran akadozva ürül, a vizeletürítéshez erőlködni kell, erős hasprést alkalmazva. Egyszerre kevés vizelet távozik, viszont hamarosan újra jelentkezik az inger, éjszaka is, több alkalommal. A prosztata megnagyobbodással járó tünetek egy másik csoportját irritatív tüneteknek nevezzük. Ebben az esetben hirtelen jelentkező, erőteljes, kínzó vizelési inger, a vizelete elcseppenhet, kisebb-nagyobb fokú vizelet visszatartásának képtelensége tapasztalható. Mivel a húgyhólyagját nem tudja teljesen kiüríteni egy-egy vizelés alkalmával, a vizelet pangani kezd, esetleg elfertőződhet, így húgyhólyaggyulladás is kialakulhat. Ez még gyakoribb, fájdalmas, égő-csípő érzéssel járó vizeletürítést okoz, a vizelet akár véressé is válhat.

Omega-3 zsírsavak

Az omega-3 zsírsavak a többszörösen telítetlen zsírsavak csoportjának tagjai, közéjük tartozik a linolénsav, az eikozapentaénsav és a dokozahexaénsav. elentős mennyiségben a tengeri halakban fordulnak elő, az édesvízi halfajtákban nem találhatóak meg. Az omega-3 zsírsavak mérséklik a vér koleszterinszintjét, ezzel csökken az érelmeszesedés és szívinfarktus kialakulásának kockázata is. Az omega-3 zsírsavaknak szerepük van a zsírok szállításában, a gyulladásgátló prosztaglandinok képzésében, és az immunrendszerre kifejtett jótékony hatásuk is ismert. Fontos szerepük van az idegrendszer és sejthártyák felépítésében, megfelelő működésében. Az agy a legzsírosabb testrészünk és a zsírtartalmának 70%-a omega-3 zsírsavakból áll, így az omega-3 fogyasztása hozzájárul az agy állapotához. Az esszenciális zsírsavak rendszeres beviteléről kell gondoskodni, mert ezek nélkülözhetetlenek a szervezet normális működéséhez, viszont csak táplálék vagy étrend-kiegészítő formájában juthatunk hozzá. Az omega-3 zsírsavak fő forrása a tengeri halfélék, a makréla, a tonhal, a hekk, a lazac, növényi eredetű omega-3 forrás például a lenmagolaj.

0

Kosaram